korzystałem z materiałów TVP
korzystałem z materiałów TVP
STARY WROCEK STARY WROCEK
456
BLOG

Odczepcie się od sędziego. Karny był prawidłowy!

STARY WROCEK STARY WROCEK Rozmaitości Obserwuj notkę 47

Drodzy Kibice i miłośnicy Chorwacji

Podobnie jak Wy żałuję, że Chorwacja nie uzyskała dobrego wyniku. Ale obarczanie sędziego jest błędem.

Karny został podyktowany prawidłowo!

Zwróćcie uwagę na zdjęcia. Widać, że zawodnik chorwacki trzymał za ramię Brazylijczyka. Przez chwilę - ale trzymał. A tego robić nie wolno bezkarnie.

Komentatorzy w TVP stwiedzili, że Chorwat położył rękę...

Zwróćcie proszę uwagę na zagięte paluszki obrońcy - on nie położył dłoni na ramieniu Fredo. Chorwat trzymał Brazylijczyka....

 

Inną sprawą jest teatralny upadek Fredo. Ale to nie oznacza, że nie był faulowany.

 

PS. Oczywiście, są sędziowie (a przede wszystkim kibice) którzy powiedzą, że karny był... wydumany. Każdy reklamuje się jak umie.

Jeszcze raz: sędzia miał prawo podyktować rzut karny

Zobacz galerię zdjęć:

korzystałem z materiałów TVP
korzystałem z materiałów TVP

Jestem świadomy, że nie wystarczy dużo wiedzieć, aby być mądrym człowiekiem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tu bywam: https://twitter.com/starywrocek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości