STARY WROCEK STARY WROCEK
626
BLOG

Skuteczny Mariusz Max Kolonko!

STARY WROCEK STARY WROCEK Polityka Obserwuj notkę 38

W ostatnim odcinku Max TV pan Mariusz Kolonko zwrócił się do prezydenta Wrocławia - Rafała Dutkiewicza, aby ten wystąpił do Sądu Okręgowego o zmianę kary dla skazanych za "zakłócenie wykładu światowej sławy naukowca", niejakiego Baumana.

Zasugerował, aby Dutkiewicz wystąpił do sądu o zamianę kar aresztu i grzywny (wysokiej!) na prace społeczne.

 I oto stało się.

Gazeta Wrocławska doniosła dzisiaj, że Rafał Dutkiewicz napisał list do Mariusza Kolonko, w którym znajduje się taki passus:

"Z zainteresowaniem obejrzałem fragment odcinka Max Tv. Dziękuje za skierowany do mnie apel w sprawie 19 osób ukaranych za gwałtowne protesty w trakcie wykładu prof. Zygmunta Baumana we Wrocławiu. Chciałem powiedzieć, że co do zasady wciąż uważam zachowanie i formy protestu, z jakimi mieliśmy do czynienia za nieodpowiednie.Chętnie jednak przyjmuję sugestię zawartą w Pańskim apelu. Dlatego postanowiłem zwrócić się do Sądu Okręgowego we Wrocławiu..."

No i fajnie.

Gratuluję p. Kolonko skuteczności wpływu. Zobaczymy, co zrobi sąd.

Ale panu Dutkiewiczowi winny jestem słowo komentarza:

Może pan uważać zachowanie i formy protestu za nieodpowiednie. Ale ja i wielu Wrocławian za nieodopowiednie uważa nobilitowanie Baumana osobą prezydenta mojego miasta.

Gdyby Baumana nie hołubiono - nie byłoby tego protestu. Zawsze jest przyczyna jakiegoś skutku. Zawsze.

 

Ukłony dla pana Mariusza Max Kolonko...

Jestem świadomy, że nie wystarczy dużo wiedzieć, aby być mądrym człowiekiem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tu bywam: https://twitter.com/starywrocek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka