STARY WROCEK STARY WROCEK
545
BLOG

Platforma dostanie po łapkach :)

STARY WROCEK STARY WROCEK Polityka Obserwuj notkę 14

A to ci heca. :))

Zajrzałem na strony Gazety Wrocławskiej i zobaczyłem ciekawą i miłą dla oczu informację.

Unia Europejska planuje wprowadzenie regulacji zwiększającej wymiar urlopu wypoczynkowego do 35 dni w krajach, w których podniesiono wiek emerytalny do 67 lat.

Już widzę te zadowolone miny tych analityków, binesmenów, przedsiębiorców, menedżerów i innych wykształconych, którzy tak chętnie żywili i żywią uczucia pełne sympatii i zrozumienia dla Przewodniej Organizacji ustalającej reguły życia politycznego, społecznego i gospodarczego w Naszej Ojczyźnie.

A co im powie panpremier Tusk?

To co zwykle, "Kochani, co ja mogę. No co ja mogę?"

 

DOBREGO DNIA!

 

źródełko:

http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3544301,bedziemy-mieli-az-35-dni-urlopu-rocznie-unia-zmienia-przepisy,id,t.html

 

Jestem świadomy, że nie wystarczy dużo wiedzieć, aby być mądrym człowiekiem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tu bywam: https://twitter.com/starywrocek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka