STARY WROCEK STARY WROCEK
465
BLOG

Je suis "Prezes"

STARY WROCEK STARY WROCEK Polityka Obserwuj notkę 15

Pan Prezydent Bronisław Komorowski raczył był - w trakcie debaty - skarcić Andrzeja Dudę za to, że nie jest samodzielnym politykiem bo ma nad sobą "Prezesa".

Jednocześnie, pan Prezydent Bronisław Komorowski raczył był pochwalić się, że ON jest samodzielny, że ON nie ma nad sobą "Prezesa". Żadnego "Prezesa".

I tu się Pan myli, Panie Bronisławie Prezydencie Komorowski.

Oświadczam Panu, że to ja, Stary Wrocek, jestem Pańskim "Prezesem".

Ja, obywatel Rzeczypospolitej, posiadający pełnię praw obywatelskich jestem Pańskim "Prezesem", mimo że Pan od 5 lat udaje, że o tym nie wie.

Jestem Pańskim "Prezesem", jestem Pańskim przełożonym. Jestem Pańskim szefem, zwierzchnikiem, kierownikiem, naczelnikiem, dyrektorem, mistrzem, brygadzistą i, co najgorsze dla Pana, jestem Pańskim PRACODAWCĄ.

Zresztą, może i Pan nie udaje, że nie wie, ale to tym gorzej dla Pana. Bo 5 lat to wystarczająco dużo czasu, aby średnio inteligentny człowiek się zorientował dlaczego i dla kogo pracuje na danym stanowisku. Pan przez 5 lat zachwycał się samym sobą. 5 lat udawał Pan, że mnie nie ma.

Jestem Pańskim "Prezesem" ale nie jestem Pańskim właścicielem. Zatem może Pan - skoro nie uznaje Suwerena - śmiało opuścić stanowisko, do piastowania którego się Pan po prostu nie nadaje. Nie będę oponował.

Więcej, nie musi się Pan fatygować - składać wypowiedzenia. Z ogromną przyjemnością zrobię to za Pana. Dla Pana.

A przede wszystkim dla siebie i innych "Prezesów".

Bez odbioru...

Jestem świadomy, że nie wystarczy dużo wiedzieć, aby być mądrym człowiekiem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tu bywam: https://twitter.com/starywrocek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka