STARY WROCEK STARY WROCEK
233
BLOG

Przeprosiny ze strony Kopacz? A na grzyba mi to...

STARY WROCEK STARY WROCEK Polityka Obserwuj notkę 4

Oj protestują ludziska, że panipremierKopaczEwa przeprosiła jeno swoich admiratorów za "te trudne chwile", gdy szczegółowo zapoznawali się z "poziomem" kultury, intelektu i uczciwości jej Kluczowych Zasobów. Jej i PO.

"Kopacz przeprosiła tylko swoich, a pozostałych już nie..." wołają ludziska. Ba, Mr Seaman na tutejszym Salonie prawie powołał stowarzyszenie pod nazwą "nieprzeproszeniprzezkopacz.pl".

A ja się pytam, no i co z tego, że nie przeprosiła?

Czy fakt przeprosin skierowanych do osoby nie będącej miłośnikiem PO i jej kierownictwa zmieniłby coś w przeszłości? Nie byłoby ośmiorniczek na koszt podatników? Państwo funkcjonowało by praktycznie?

Czy PO stanie się - wraz z tymi przeprosinami " kryształem jaśniejszym niż brylant?

Ja rozumiem, że są tacy, którzy wybaczą bo " przecież przeprosiła". Bo trzeba dać jej szansę. Bo jest w sytuacji, w której nikt nigdy wcześnij nie był.

Naprawdę potrzebujecie przeprosin ze strony PEK?

 

Bo mnie te przeprosiny to są potrzebne jak.... no wiecie jak bardzo...

Jestem świadomy, że nie wystarczy dużo wiedzieć, aby być mądrym człowiekiem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tu bywam: https://twitter.com/starywrocek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka