STARY WROCEK STARY WROCEK
313
BLOG

Przyznaję, wczoraj trochę się "znieczuliłem"

STARY WROCEK STARY WROCEK Polityka Obserwuj notkę 3

Przyznaję się. Bez bicia.

Wczoraj nieco wypiłem i obdarowałem Czytelników panegirykiem ku czci prezydenta Bronisława Komorowskiego.

I co? I nic!

Nikt mi nie nawrzucał, nikt mnie nie znieważył, nikt mnie nie zwyzywał. Zero hejtu, zero nienawiści.

Kilku Wysokich Komentujących przychylnie odniosło się się do moich spostrzeżeń - też chyba się znieczulili :)), ktoś przytomnie zapytał o moje zdrowie. Ktoś inny - zapewne nie bez racji - napisał mniej więcej tak:  "całe WSI płacze jak to czyta".

Generalnie odbyło się bez seansów nienawiści pod adresem PBK i moim. 

Wnoszę z tego, że przyczyną porażki wyborczej PBK nie były - jak utrzymuje sam odchodzący Prezydent - seanse hejtu i nienawiści. Ba, coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że kluczowym czynnikiem porażki PBK był ... niejaki Bronisław Komorowski - nadzwyczaj bliski znajomy PBK.

I nie pomogą zaklęcia i lamenty. Ani odwracanie kota ogonem*.

I dobrze :)

 

PS. Mam nadzieję, że Szanowni Czytelnicy rozumieją, że bez znieczulenia nie byłbym w stanie popełnić wczorajszego tekstu.

 

*Ten, kto spróbuje nieść kota za ogon, nauczy się czegoś, czego nie nauczy się w żaden inny sposób. [M. Twain]

 

Jestem świadomy, że nie wystarczy dużo wiedzieć, aby być mądrym człowiekiem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tu bywam: https://twitter.com/starywrocek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka