STARY WROCEK STARY WROCEK
258
BLOG

Kopacz uważa, że "warto rozmawiać"

STARY WROCEK STARY WROCEK Polityka Obserwuj notkę 6

PanipremierKopacz zawitała do mojego miasta. Wrocław stał się na krótko Stolicą Polski. Rozpiera mnie duma i niewymowne szczęście, tym bardziej, że mnie obecnie we Wrocławiu nie ma.

Z tej okazji, panipremierEwaKopacz łaskawie się wypowiedziała:

"Są tacy w Polsce, którzy wydają publiczne pieniądze na to, by odgradzać się od obywateli, a ja wydaję pieniądze na to, by być bliżej obywateli - mówiła Ewa Kopacz w odpowiedzi na pytanie o koszty wyjazdowych posiedzeń rządu.

Szefowa rządu podkreśliła, że wielu Polaków, z którymi ministrowie rozmawiają podczas wyjazdowych posiedzeń rządu, "nie miałoby szansy rozmawiać z ministrem, premierem, nawet wtedy, gdy premierowi chcą nawtykać". - Cenię to sobie ponad wszystko - zaznaczyła
."

źródełko: tutaj

Panipremier ceni sobie bliskość i kontakt z Polakami. Ceni sobie (ponad wszystko) możliwość usłyszenia "wtyków". Jest gotowa wydać na tę okoliczność każde pieniądze.

To ja mam taką propozycję dla panipremier:

Pani PremierEwoKopacz, proszę przesłać mi stosowną kwotę, którą jest Pani gotowa wydać na...powiedzmy,... rozmowę ze mną. I już nie będzie musiała Pani kontaktować się ze mną. Kasa mi wystarczy....

Jestem świadomy, że nie wystarczy dużo wiedzieć, aby być mądrym człowiekiem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tu bywam: https://twitter.com/starywrocek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka