STARY WROCEK STARY WROCEK
486
BLOG

A ja się cieszę. I co mi zrobicie?

STARY WROCEK STARY WROCEK Polityka Obserwuj notkę 32

Cieszę się, Po prostu się cieszę.

A  z czego tu się cieszyć, zapyta niekumaty: Nie dadzą rady! Nie nadają się. Znowu Macierewicz...

A ja się cieszę z jednego powodu - zmieni się klimat. Nie, nie ten pogodowy. Nie mam też na myśli  zachowania mediów typu GW, TVP, ...week. Mam na myśli klimat czysto polityczny, kreowany przez tych, którzy mają mandat społeczny.

Klimat, w którym polityka znaczy to, co znaczyć powinna. Klimat, w którym rząd nie zajmuje się walką z opozycją i samoreklamą. Klimat, w którym społeczeństwo jest podmiotem a nie przedmiotem ekperymentów niedouczonych, zadufanych w sobie .../proszę dokończyć/

 

Cieszę się i nic nie możecie mi zrobić :)

Jestem świadomy, że nie wystarczy dużo wiedzieć, aby być mądrym człowiekiem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tu bywam: https://twitter.com/starywrocek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka