STARY WROCEK STARY WROCEK
380
BLOG

Prezydent Duda jest twardszy niż myślałem

STARY WROCEK STARY WROCEK Polityka Obserwuj notkę 13

 

Zaskoczył mnie pan Prezydent Andrzej Duda. Oj zaskoczył...

Nie sądziłem, że podejmie taką decyzję już teraz, przed ostatecznym (w sensie systemu prawnego Polski) rozstrzygnięciem.

Nie sądziłem, że już teraz podejmie działanie, które wywoła skowyt zarówno szeregu "uznanych ekspertów i autorytetów prawniczych" jak i zwykłych ujadaczy.

Nie sądziłem, że już teraz i to tak zdecydowanie zdecyduje się na podjęcie walki z patologiami III Rp. 

Przyznaję, nie doceniłem pana Prezydenta. Sądziłem, że będzie bardziej powściągliwy i że będzie szukał bardziej wyrafinowanych (czytaj: delikatnych) metod walki z m.in z wątpliwej jakości aparatem sprawiedliwości.

To dobrze rokuje na przyszłość, mam nadzieję, że zaskoczy mnie jeszcze nie raz.

 

Jestem świadomy, że nie wystarczy dużo wiedzieć, aby być mądrym człowiekiem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tu bywam: https://twitter.com/starywrocek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka