STARY WROCEK STARY WROCEK
249
BLOG

Do Szanownych Blogerek i Blogerów

STARY WROCEK STARY WROCEK Społeczeństwo Obserwuj notkę 2

Szanowni Państwo

Kilka dni temu zapowiedziałem, że wstrzymuję publikowanie notek na S24. Poinformowałem też, o uruchomieniu własnej witrynki blogerskiej. Nie wycofuję się z tej decyzji.

Dzisiaj zwracam się do Państwa w nieco nietypowej sprawie. Na mojej  witrynie,  w zakładce <polecam> zamierzam zamieścić linki do blogów wybranych przeze mnie Autorów.

Otóż jest tak, że jak każdy mam swoich ulubionych Autorów, których przede wszystkim staram się czytać. Powody są różne, ale niewątpliwie są bardzo subiektywne i nie dające się skwantyfikować.

Dlatego zamierzam w najbliższym czasie - poprzez pocztę wewnętrzną - zwrócić się do moich ulubionych (wybranych) Autorów o zgodę na podanie linków do ich blogów. Już kilka osób wyraziło taką zgodę z czego się bardzo cieszę :)

Zanim poproszeni przeze mnie Autorzy wyrażą zgodę, wszyscy Państwo mogą już dzisiaj na mojej witrynie (w zakładce: <polecam>) zobaczyć jak to wygląda.Zależy mi też na tym, aby polecani przeze mnie Autorzy mieli poczucie, że nie jest to byle książka telefoniczna blogerska.

Oczywiście uszanuję każdą odmowę.

Chcę podkreślić, że moje wybory nie wiążą się z jakąkolwiek selekcją czy ustalaniem rankingu. Chcę zapewnić, że osoby do których nie zwrócę się o taką zgodę nie mają u mnie niskiego rankingu. Wszystkich cenię i staram się czytać. Z powodów oczywistych ta liczba (liczba wybranych) póki co jest ograniczona i będzie - mam nadzieję - w przyszłości się powiększać.

Od razu uprzedzam, że moja rodzina nie jest zbyt liczna i z tego tytułu nie zwiększy znacząco znacząco "czytalność" Państwa blogów. Sorry..

Informuję też, że rozwijając swoją witrynę blogerską nie zamierzam konkurować ani z S24 ani z innymi rodzącymi się inicjatywami blogerów. Nie mam takich aspiracji, możliwości, umiejętności, ani czasu.

Na zakończenie, ponieważ wciąż ulepszam i testuję możliwości swojej witryny, zachęcam do udziału w testowym sondażu dotyczącym wpływu zmian w USA na Polskę. Do wzięcia udziału (głosowania) nie trzeba się logować ani rejestrować. Wyniki podawane są na bieżąco.

Planuję w przyszłości bardzo często wykorzystywać mechanizm ankietowania .

Przypominam, że jestem obecny na TT (link na winiecie mojego bloga na S24, po prawej stronie) a tam (również na winiecie) podany jest adres mojej witryny blogerskiej.


Pozdrawiam :)

Jestem świadomy, że nie wystarczy dużo wiedzieć, aby być mądrym człowiekiem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tu bywam: https://twitter.com/starywrocek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo