STARY WROCEK STARY WROCEK
158
BLOG

Zróbmy sobie Opozycję

STARY WROCEK STARY WROCEK Polityka Obserwuj notkę 0

Jak mawiali starożytni Polanie: „na bezrybiu i rak ryba”.

Odbyłem dzisiaj dłuższy spacer po mieście przy okazji wnosząc stosowną opłatę (roczną) za użytkowanie RTV i załatwiając inne bieżące sprawy. Pogoda przyjemna, więc niespiesznie rozglądałem się wokół. Rozglądałem się z nadzieją, że dostrzegę a może spotkam Opozycję.

Opozycja w TV to nie to samo co Opozycja na żywo. Tak jak ze skokami narciarskim. Można obejrzeć w TV, ale wszyscy, którzy byli w Zakopanem mówią, że to nie to samo co przy skoczni (na skoczni? pod skocznią? obok skoczni? – język polski jest trudny). Tak więc miałem cichutką, malutką nadzieję, że uda mi się ową słynną Opozycję spotkać .


Jak dotrzeć do Muzeum Tortur Intelektualnych?

Na winiecie blogu, po prawej stronie jest ptaszek (link do) Twittera. A stamtąd to już droga prosta :)

Jestem świadomy, że nie wystarczy dużo wiedzieć, aby być mądrym człowiekiem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tu bywam: https://twitter.com/starywrocek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka